OsloSkipper Startet Lørdag 17:43 Link til dette innlegget Startet Lørdag 17:43 Vurderer å kjøpe Delphia 10 Sedan eller Northman 1050 Trawler Electric, men finner ingen norske forhandlere. Er det lurt å finne noen som kan hjelpe meg med å importere fra utlandet? Og hvis jeg gjør det, mister jeg da norske forbrukerrettigheter? Hvor risikabelt er det? Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart Lørdag 22:11 Link til dette innlegget Svart Lørdag 22:11 OsloSkipper skrev for 4 timer siden: men finner ingen norske forhandlere. Spør produsenten, godt mulig de ikke har norsk importør. OsloSkipper skrev for 4 timer siden: Er det lurt å finne noen som kan hjelpe meg med å importere fra utlandet? Hjelpe deg å importere…, hva betyr det…, å hjelpe deg å seile båten hjem? Du må betale båten samt momse den inn. OsloSkipper skrev for 4 timer siden: Og hvis jeg gjør det, mister jeg da norske forbrukerrettigheter? Hvor risikabelt er det? Kjøper du av polsk firma i Polen gjelder vel polske betingelser, og eventuelle mangler må du til Polen for å få rettet. Hvis båten trenger utbedringer så er vel det en økonomisk risiko. Snakk direkte med båtfirmaene det gjelder, og hør hvordan de stiller seg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.