Jump to content

Bayliner 2858, drivstoffmålere på fly og inne i salong viser forskjellig.


Bayman

Recommended Posts

Regner med drivstoffmåler=tankmåler?

 

Der finnes, eller i alle fall fantes, givere som var laget for å ha 2 instrumenter tilkoblet og jeg vil vel tru du har en slik. Om du har feil sensor burde likevel begge instrumentene vise likt men litt feil verdi.

 

Når begge er av samme merke/type vil jeg tro at ledningene til fly er betydelig lengre og det vil kunne gi litt feil men det kan også være en kobling underveis som ikke er helt god.

Link to post
J-Å skrev 5 minutter siden:

Kanskje du kan prøve med denne ?

image.png.7cbc1c04bdc56f03bf8f30d12ccae522.png


Det må være et bra alternativ, og overraskende greit priset!

 

Om en skal dra den lenger finnes det plenty av bokser som tar alle analoge signal og gjør om til n2k slik at de kan plukkes opp på n2k kartplotter om dette er på plass i cockpit/på fly allerede. Er vel en enkel måte å få full instrumentering på fly om denne er sparsom i utg pkt. 

 

I just found this on AliExpress: US $5.30 | NEW NMEA 2000 Multifunction Converter /N2K Converter Single/Dual Up to 13-18 sensors Signal For Boat Yacht Marine Converter
https://a.aliexpress.com/_EuIljNc

Link to post

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...