Blouberg Startet Tirsdag 19:09 Link til dette innlegget Startet Tirsdag 19:09 Nå som det blir mørkere kvelder ser jeg at jeg ikke har lys i VP instrumentene. (Turteller, Kts, Oljetrykk osv). Trodde dette vapr koblet slik at det gikk på sammen med nav lys. Men det er mørkt. Er det noe knep for å slå på, eventuelt justere lysstyrke i disse instrumentene? Har en litt gnagende følelse på at dette har noe med EVC skjermen å gjøre, men da det ble installert en ekstra Garmin skjerm (GHC 50) ble EVC panelet ofret grunnet plass. Noen som husker hvordan dette henger sammen? Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 MMSI:259014460 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Brigg Svart Tirsdag 19:55 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 19:55 Du skriver ikke hvilken EVC-versjon du har. Men uansett styres vel instrumentlysene fra EVC-panelet. Det samme gjelder oppsett av systemet, kalibrering, avlesing av feilkoder m.v. Jeg er usikker på om det er en god ide å ofre dette panelet. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Blouberg Svart Tirsdag 20:24 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Tirsdag 20:24 Husker ikke versjon, men det er 2024 model D6-380. Det er VP Glass Cockpit installert, i tillegg til hovedskjerm (plotter) er det et multiinstrument som jeg ble fortalt hadde samme funksjoner som EVC panelet. Derfor ble ble EVC panelet tatt bort. Kan se ut som dette var feilinformasjon... Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 MMSI:259014460 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Brigg Svart Tirsdag 20:36 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 20:36 Om det er så nytt som 2024 så må du ta min informasjon med en passelig klype salt. Jeg har ikke erfaring med slike moderne ting. Men fulgte det ikke med en instruksjonsbok? Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Okkaby Svart Tirsdag 21:08 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 21:08 Brigg skrev 31 minutter siden: Men fulgte det ikke med en instruksjonsbok? Sådan leser ikke riktige mannfolk PS: Gjelder meg sjøl også hehe Sitér dette innlegget Link to post
Gabi Svart Tirsdag 21:14 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 21:14 Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart Tirsdag 22:27 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 22:27 Blouberg skrev for 2 timer siden: Husker ikke versjon, men det er 2024 model D6-380. det gjøres originalt i det firkantede VP displayet med 4 knapper i bunn. Sammen med innstillingen for kontrast. Settings og så contrast. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Blouberg Svart igår klokken 04:13 Emnestarter Link til dette innlegget Svart igår klokken 04:13 Brigg skrev for 7 timer siden: Men fulgte det ikke med en instruksjonsbok? Joda, men... sap_2000 skrev for 5 timer siden: det gjøres originalt i det firkantede VP displayet med 4 knapper i bunn. Sammen med innstillingen for kontrast. Settings og så contrast. Var det jeg "fryktet" litt ja. Får vel prøve å finne en plass og sette det inn igjen. Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 MMSI:259014460 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
sap_2000 Svart igår klokken 05:35 Link til dette innlegget Svart igår klokken 05:35 Blouberg skrev 1 time siden: Var det jeg "fryktet" litt ja. Får vel prøve å finne en plass og sette det inn igjen. gjør det. Er noen andre funksjoner der som kan være kjekke også. Bla justering av trim assist og programmering av e-keys. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.