Arnt Bendik Bøe Startet Tirsdag 19:59 Link til dette innlegget Startet Tirsdag 19:59 Hei. Jeg har en Sandvik 28 plastsnekke. (9 m lang, 315cm bred og angivelig 330cm høy). Vekt ca 3500-4000 kg. Denne skal jeg ha på land. Jeg har en grei plass å komme til med lastebil m kran, og det er kun 5 min å kjøre båten opp til hagen min. Adressen min er 30 min utenfor Bergen stentrum. Jeg har forhørt meg med et par firmaer allerede, men det jeg reagerer litt på er at disse tar 8000 kr for jobben (inkl moms), og at jeg dermed må ut med ca 16000 for å få båten på land og på vann. For et par år siden betalte jeg 2000 hos et firma på sørlandet som gjorde det. Nå bor jeg 30 min utenfor Bergen (på Bjorøy ved Sotra). Jeg lurer på om noen av dere kjenner til noe firma som gjør slike jobber for en noe rimeligere pris enn dette. Jeg tar selvsagt imot tips om firmaer generelt, også kan jeg selv kontakte dem for å høre om pris. Vennlig hilsen Arnt Bendik Bøe Sitér dette innlegget Link to post
Traale Svart Tirsdag 20:55 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 20:55 Bergen Lastebilkontor SA | Telefon: 55 20 67 60 Disse har stort kontaktnett. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.