Nevermind Startet Onsdag 07:29 Link til dette innlegget Startet Onsdag 07:29 Jeg tenker bytte ut ovnen i båten min, og har i dag en Eno One. Jeg har vært fornøyd med ovnen, og har skåret til en pizzastein som ligger i bunnen til en hver tid for å fordele varmen bedre ved steking. Jeg ser at man også får kjøpe tilsvarende ovn med grillelement. Er det noen her som har erfaring med det siste, og er det verdt å betale 3-4000 kroner ekstra for det? Sitér dette innlegget Link to post
trixie2 Svart Onsdag 07:51 Link til dette innlegget Svart Onsdag 07:51 Kommer vel an på bruk. Jeg har vel en tilsvarende denne: https://www.marineshop.no/eno/140309/40438-eno-open-sea-2-bluss-komfyr-elektrisk-tenning-24l-ovn Blir brukt hele tiden til å steke rundstykker og annen "bakst" Steketiden blir forkortet med å skifte til overvarme. (Du må veksle mellom over/undervarme) Gir nok ett bedre produkt. Lang steketid tørker ut det som står inni. Må vel innrømme ett par ting: Den var allerede i båten når den ble kjøpt. Det er ikke jeg som er den mest avanserte brukeren, men konsumerer det som blir "produsert". Edit: Link: Jeg ser at stekeovnsventil kan vris til ca kl 2-3 som er overvarme hos meg. Jeg fant ikke detaljer i informasjonen om komfyren at dette er riktig. ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Morten_L Svart Onsdag 08:19 Link til dette innlegget Svart Onsdag 08:19 Tsja vil jeg si, jeg har Eno 3-bluss med grillelement (link: www.watski.no ) vi bruker grillelementet fra tid til annen til Pizza og bytter til den på slutten av steketiden med kaker når vi husker det. Har også pizzasten som brukes til omtrent alt i stekeovne og jeg er usikker på om jeg hadde betalt så mye ekstra. Min stod i båten når jeg kjøpte den. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.