Nevermind Startet 3.September Link til dette innlegget Startet 3.September Jeg tenker bytte ut ovnen i båten min, og har i dag en Eno One. Jeg har vært fornøyd med ovnen, og har skåret til en pizzastein som ligger i bunnen til en hver tid for å fordele varmen bedre ved steking. Jeg ser at man også får kjøpe tilsvarende ovn med grillelement. Er det noen her som har erfaring med det siste, og er det verdt å betale 3-4000 kroner ekstra for det? Sitér dette innlegget Link to post
trixie2 Svart 3.September Link til dette innlegget Svart 3.September Kommer vel an på bruk. Jeg har vel en tilsvarende denne: https://www.marineshop.no/eno/140309/40438-eno-open-sea-2-bluss-komfyr-elektrisk-tenning-24l-ovn Blir brukt hele tiden til å steke rundstykker og annen "bakst" Steketiden blir forkortet med å skifte til overvarme. (Du må veksle mellom over/undervarme) Gir nok ett bedre produkt. Lang steketid tørker ut det som står inni. Må vel innrømme ett par ting: Den var allerede i båten når den ble kjøpt. Det er ikke jeg som er den mest avanserte brukeren, men konsumerer det som blir "produsert". Edit: Link: Jeg ser at stekeovnsventil kan vris til ca kl 2-3 som er overvarme hos meg. Jeg fant ikke detaljer i informasjonen om komfyren at dette er riktig. ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Morten_L Svart 3.September Link til dette innlegget Svart 3.September Tsja vil jeg si, jeg har Eno 3-bluss med grillelement (link: www.watski.no ) vi bruker grillelementet fra tid til annen til Pizza og bytter til den på slutten av steketiden med kaker når vi husker det. Har også pizzasten som brukes til omtrent alt i stekeovne og jeg er usikker på om jeg hadde betalt så mye ekstra. Min stod i båten når jeg kjøpte den. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.