Morten_L Startet 3.September Link til dette innlegget Startet 3.September Var litt uforsiktig i sommer med Tec7 søl på arbeidsbuksa når keg satte kneet i sofaen for å hente noe i stuerommet bak sofaputen, så først etterpå at jeg hadde fått klint noe Tec7 på kneet når jeg jobbet Det er for å si det forsiktig nokså synlig med sort Tec7 på kremhvite sofaputer Er det mulig på noe vis å få bort? Sofaputene er noe mikrofiberatoff tror jeg Flekken: Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 3.September Link til dette innlegget Svart 3.September Prøve med Tec7 Remove All? Er jo skummelt å prøve på en pute, men forhåpentligvis løser den ikke opp microfiberen. Bør prøves på et ikke-synlig sted først. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Morten_L Svart 3.September Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September Grand Banks jr skrev 9 minutter siden: Prøve med Tec7 Remove All? Kanskje en god ide ja, kan jo prøve forsiktig på undersiden først Sitér dette innlegget Link to post
tobixen Svart Lørdag 06:45 Link til dette innlegget Svart Lørdag 06:45 Husk på å oppdatere tråden med resultat Sitér dette innlegget Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/ Link to post
Lars Hansen Svart Lørdag 07:32 Link til dette innlegget Svart Lørdag 07:32 Håper det ordner seg, men undrer litt over hvorfor du ikke vasket det vekk før det herdet? Løser seg ganske lett opp i oljer som white spirit, tennvæske, diesel osv. Etter herding er det værre... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.