Morten_L Startet 3.September Link til dette innlegget Startet 3.September Var litt uforsiktig i sommer med Tec7 søl på arbeidsbuksa når keg satte kneet i sofaen for å hente noe i stuerommet bak sofaputen, så først etterpå at jeg hadde fått klint noe Tec7 på kneet når jeg jobbet Det er for å si det forsiktig nokså synlig med sort Tec7 på kremhvite sofaputer Er det mulig på noe vis å få bort? Sofaputene er noe mikrofiberatoff tror jeg Flekken: Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 3.September Link til dette innlegget Svart 3.September Prøve med Tec7 Remove All? Er jo skummelt å prøve på en pute, men forhåpentligvis løser den ikke opp microfiberen. Bør prøves på et ikke-synlig sted først. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Morten_L Svart 3.September Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September Grand Banks jr skrev 9 minutter siden: Prøve med Tec7 Remove All? Kanskje en god ide ja, kan jo prøve forsiktig på undersiden først Sitér dette innlegget Link to post
tobixen Svart 6.September Link til dette innlegget Svart 6.September Husk på å oppdatere tråden med resultat Sitér dette innlegget Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/ Link to post
Lars Hansen Svart 6.September Link til dette innlegget Svart 6.September Håper det ordner seg, men undrer litt over hvorfor du ikke vasket det vekk før det herdet? Løser seg ganske lett opp i oljer som white spirit, tennvæske, diesel osv. Etter herding er det værre... Sitér dette innlegget Link to post
Morten_L Svart 16.September Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.September Lars Hansen skrev On 6.9.2025 at 9.32: Håper det ordner seg, men undrer litt over hvorfor du ikke vasket det vekk før det herdet? Løser seg ganske lett opp i oljer som white spirit, tennvæske, diesel osv. Etter herding er det værre... Det enkle svaret er at det var nokså hektisk med å forsøke å stoppe vannintregning tobixen skrev On 6.9.2025 at 8.45: Husk på å oppdatere tråden med resultat Tok litt tid før jeg fikk testet. Men i dag gikk putene i vinteropplag på loftet hos mamma så da var det dags for å teste. Fikk tips fra en kamerat om Sitrusrens som kanskje er mer forsiktig enn Remove All ift evnt misfarging av stoffet. Og jommen funket det 😎 flekkene ble mer eller mindre borte. Fremdeles vått etter en avsluttende runde i vaskemaskinen, men ser lovende ut! Sitér dette innlegget Link to post
tobixen Svart 16.September Link til dette innlegget Svart 16.September 35 minutes ago, Morten_L said: Det enkle svaret er at det var nokså hektisk med å forsøke å stoppe vannintregning Dette høres ut som en interessant historie som fortjener spalteplass :-) Sitér dette innlegget Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.