omhI Startet Onsdag 20:04 Link til dette innlegget Startet Onsdag 20:04 Noen som vet om / hvor man kan fylle 98 oktan bensin til båt i Ålesund området ? Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart Onsdag 20:35 Link til dette innlegget Svart Onsdag 20:35 Hei, kan anbefale å laste ned appen Refuel by Amcar, der finner du et oppdatert kart med oversikt over stasjoner som selger 98oktan/E0 rundt forbi i landet. Amcarfolket er også avhengig av skikkelig bensin, derfor er interesseorganisasjonen Amcar flinke til å holde appen oppdatert. Har appen selv og tok en kjapp kikk på Ålesund, virker som det er flere muligheter for 98 oktan i området😊 (Skjermbilde av appen) Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart Onsdag 20:35 Link til dette innlegget Svart Onsdag 20:35 Jeg tror alle som har bensin med direkte fylling til båt vil bytte til 98 etterhvert. Men hvis bunkring.no er oppdatert så må du inntil videre ned til Tjørvåg, Jensholmen eller Ørsta. Sitér dette innlegget Link to post
rebop Svart Onsdag 20:44 Link til dette innlegget Svart Onsdag 20:44 Hei. Jeg bruker bunkeroil i nørvevika, men det er dessverre ikke 98 nede med brygga (om det ikke har skjedd endringer), der er det bare diesel og 95 oktan. Så jeg fyller på land så blir det 30 meter eller så ned til båten hvor den kan fortøyes. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.