Jump to content

Volvo eller Wix filter

Princess40

Recommended Posts

Her går det i Champ, VIX, Fleetguard, MANN, Bosch, Biltema, Volvo og hva jeg enn får fatt i. I løpet av 60 år må jeg ha kjørt noen mill. kilometer og noen tusen timer. Jeg har aldri hatt ett eneste problem som kan linkes til filter eller smøreolje. Etter min erfaring er turbo- og registerkjededødaren at man kjører for lenge på oljen. Det gjelder både motorer og girkasser. Jeg vet at det ikke er registerkjede i girkasser, for dem som måtte henge seg opp i det.

Slike diskusjoner som denne har det vel vært hundrevis av på diverse fora. Man må bare velge det man har tro på for eget bruk, eller følge egen filosofi. Noen vil ha topp kvalitet i alle ledd, koste hva det koste vil, siden de ønsker å eliminere all mulig risiko. Andre mener risikoen er forsvinnende liten, og handler forbruksmateriell deretter.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...