Tkk25 Startet Fredag 19:27 Link til dette innlegget Startet Fredag 19:27 Hei! Noen her inne som har en annelse om hvem som lagde kalesjene til puma 420? båten min har med stenger og fester til kjørekalesje, men fikk ikke med en kjørekalesje. Så er ute etter noen som evnt vet om noen som forsatt har mall liggendes? Evnt om noen har en brukt liggendes? Eller vet om noen som muligens har? Sitér dette innlegget Link to post
Fisk å kos Svart Lørdag 13:02 Link til dette innlegget Svart Lørdag 13:02 Mulig at Helly Hansens har? Vist ikke så er det er flere som syr kalesje. Sjekk om det finnes noen lokale personer eller firma som syr kalesje i nærheten av der du bor. En ny kalesje er veldig dyrt, men vist at du investerer i en helt ny kalesje så har du kalesje i mange år vist at du tar godt vare på den. Sitér dette innlegget Link to post
Tkk25 Svart Lørdag 13:11 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Lørdag 13:11 Helly hansen har jeg prøvd og kontakte, men vet ikke hvilken mail som er rett. regner med helly hansen sitt kalesje firma heter (Hansen protection)? vist ikke så trenger jeg nok hjelp til og finne ut hvor jeg kontakter helly hansen. Jeg vet at helly hansen sto for kalesjene til disse båtene når de ble produsert. Og tror kanskje muligens de har mall liggendes forsatt. Værtfall det jeg har blitt fortalt Jeg kjenner flere som holder på med og sy kalesje osv, men eneste jeg trenger da er mall nummer. Jeg har ikke den gamle kalesjen så blir vanskelig og ta mall fra den også. Sitér dette innlegget Link to post
Fisk å kos Svart Lørdag 13:19 Link til dette innlegget Svart Lørdag 13:19 Dem kan ikke kalle seg profesjonelle vist at dem ikke kan ta mål direkte på båten. Du skrev jo at du hadde stenger og feste. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.