Knallipadden Startet igår klokken 10:05 Link til dette innlegget Startet igår klokken 10:05 Måtte fuge rundt vinduer på eldre båt. Ble ikke så fint, så ønsker å skjule det med en list. Tips til fleksibel list som jeg bare kan lime på? Sitér dette innlegget Link to post
skage Svart igår klokken 13:12 Link til dette innlegget Svart igår klokken 13:12 Jeg har kjøpt svært fleksible Chrome lister med lim på Temu. Mange forskjellige bredder og typer. Det er da den fleksible typen som kan bøyes alle veier med lim på baksiden. har brukt de på innvendige speil i vår Bavaria som var stygge på kantene, sitter godt og ser ganske bra ut. Sitér dette innlegget Link to post
Knallipadden Svart igår klokken 16:50 Emnestarter Link til dette innlegget Svart igår klokken 16:50 Kom til å tenke. Det er vel mulig å bruke en slags tape også? Evt. forlag? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 10 timer siden Link til dette innlegget Svart 10 timer siden Et bilde hadde vært lurt. Snakker vi om trebåt der vinduene sitter i kittfals, plastbåt med alu lister, plastbåt med gummipakninger, stålbåt...? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Roger jo Svart 10 timer siden Link til dette innlegget Svart 10 timer siden Knallipadden skrev On 8.9.2025 at 12.05: Måtte fuge rundt vinduer på eldre båt. Ble ikke så fint, så ønsker å skjule det med en list. Tror jeg hadde brukt tiden mot neste sesong og tettet vinduene ordentlig, høres ut som du har tatt en midletidig snarvei, med å fuge på utsiden. eller fjerne fugen og maskere med tape før fuging og dra av det sim er for mye , da søler du bare på tepen. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.