t-mor Startet igår klokken 18:17 Link til dette innlegget Startet igår klokken 18:17 Har en NB 750 97 modell som jeg mista roret på i dag. Måtte i all hast opp med båten, og da viste det seg at akselen fra kjølen og bak til underkant av roret var knekt og dermed forsvant alt. Noen der ute som vet hvor jeg kan få tak i nytt, evt. hvem som har levert rorsystemet til NB 750? Sitér dette innlegget Link to post
Fiks Svart igår klokken 19:29 Link til dette innlegget Svart igår klokken 19:29 Sannsynligvis Bosvik utstyr. Prøv hos Ims Maskinering AS Sitér dette innlegget Link to post
t-mor Svart igår klokken 19:39 Emnestarter Link til dette innlegget Svart igår klokken 19:39 Takker. Skal gjøre et forsøk Sitér dette innlegget Link to post
_Bliss_ Svart igår klokken 20:04 Link til dette innlegget Svart igår klokken 20:04 dersom det ikke er napp det ville jeg sjekket med west mekan. mener på at det de som ar levert propellanlegg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.