Haugis Startet 23 timer siden Link til dette innlegget Startet 23 timer siden Jeg har en Ilas ankervinsj med mottaker som jeg bruker en Sleipner fjernkontroll på. Jeg ønsker å få koblet baugthruster også på denne. Er det noen som har en manual for denne mottakeren som vises på bilde? Noen som har gjort det samme? Dette er fjernkontroll og betjeningspanelet for vinsj og for thruster om det hjelper. Sitér dette innlegget Link to post
BGO_Boater Svart 13 timer siden Link til dette innlegget Svart 13 timer siden Kanskje denne hjelpe litt på vei: Sitér dette innlegget Link to post
eivindch Svart 7 timer siden Link til dette innlegget Svart 7 timer siden Jeg kan bekrefte at jeg har nøyaktig det samme oppsettet og at det fungerer strålende. Jeg er ikke hjemme, men skal se når jeg kommer hjem om jeg kan finne noe dokumentasjon på koblingene. Eivind Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.