ansgar Startet 8 timer siden Link til dette innlegget Startet 8 timer siden Kjøpte en kabel som jeg trodde var nmea2000 men som ikke er det. Noen som bet hvilken type kobling det er? siste bilde med nmea 2000 kontakt som referanse Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 7 timer siden Link til dette innlegget Svart 7 timer siden ligner på pluggen til min Garmin 276C..? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
-morten- Svart 5 timer siden Link til dette innlegget Svart 5 timer siden 1 hour ago, ivar said: ligner på pluggen til min Garmin 276C..? Hadde Garminplotter i forrige båt jeg også, må si den likna veldig på den ja, men skal ikke si det skråsikkert Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Hulda Svart 3 timer siden Link til dette innlegget Svart 3 timer siden Så vidt jeg kan se er det strøm/datakabel til 'nyere' Garmin. Jeg lurer på om det ikke er NMEA 0183 som går i datadelen, uten at jeg er skråsikker. De gamle kablene hadde kun pluss og minus. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.