Jump to content

Uttern T55 vann jeg ikke får ut i vannski brønnen

Thomas72

Recommended Posts

Hei. Jeg har en Uttern T55.

På denne båten er det en brønn midt i båten til å ha vannski og div.

Men når jeg vasker båten innvendig eller det regner mye. Da renner som regel vannet ut i hullet bakerst i båten. Men noe kommer inn i brønnen i midten av båten. Jeg vasker brønnen også.I denne brønnen er det ett lite hull for att vannet skal renne videre til en lensepumpe jeg har bakerst i bund av båten trodde jeg.så langt er alt vel.. Men problemet jeg har er att vannet ikke går videre fra brønnen til under bensintanken og til lensepumpe. Så brønnen er nesten helt tett.vannet blir liggende under brønnen. Om jeg heller oppi en bøtte med vann i brønnen,kan det bruke 1 uke før alt er ute. Så ser jeg det er ett hull helt nederst bak bensintanken. Vet ikke helt hva det er til. Har prøvd å stake opp hullet, men skjer ingenting.virker som hullet ender opp i mellomskroget.Er det noen som har erfaring ang denne båten. Burde jeg borre opp ett hul under brønnen. Går hullet fra bak bensintanken til under bunden under brønnen.på det øverste bilde er hullet helt øverst.

Mvh

Thomas

20250910_161934.jpg

20250910_161905.jpg

20250910_161938.jpg

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...