ko-stens Startet 11.September Link til dette innlegget Startet 11.September Dette blir vel et skudd i blinde, men får prøve likevel! Jeg har kjøpt meg en eldre, brukt, Cannon dyprigg og tenker å feste den med en såkalt "rail mount" - brakett for feste på relingen på rekka. Imidlertid koster denne en liten formue, ca 2 000,- de fleste steder, pluss eventuell frakt. Jeg ga mye mindre for dypriggen... Så ser jeg at det finnes en brakett for feste til vinsj. Denne ser jo, med unntak av noen hull, helt lik ut som festet til dypriggen. Prisen, derimot, er langt fra lik! Legger ved bilde av de to, fra Watski. Er det noen som har en idè om det faktisk går an å bruke dette festet til dypriggen også? Målene er ikke oppgitt på noen av dem, så kan jo hende vinsjbraketten er en del større, selvsagt. Det går selvsagt an å bestille et feste til vinsj og se, men det kan jo bli å kaste pengene ut av vinduet også. Det blir vel å vinne i Lotto om noen har vært borti begge deler og kan si noe om det her, evt vet målene på skruehullene, er det jo kjekt å vite om en kan spare en liten haug med kroner! Skulle de ikke passe overens, lager jeg jaggu et dypriggfeste selv. Det ser jo ikke akkurat ut som om en må ha mesterbrev som ingeniør for å lage en slik heller. Har en hel vinter å gjøre det på... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.