StePal Startet 13.September Link til dette innlegget Startet 13.September På tomgang starter turteller på 2000 rpm og vandrer så opp mot 4-5000 rpm, hvis man øker turtallet så øker turtelleren tilsvarende... når man går tilbake til tomgang så er den tilbake på 2-3000 rpm for å så vandre oppover igjen. Sitér dette innlegget Link to post
buestad Svart Fredag 07:28 Link til dette innlegget Svart Fredag 07:28 Dette likner på hva jeg har på min Mercruicer 1.7d. Turteller er plutselig over 4000 i masjfart noe som er feil. når jeg stopper motoren ligger den på 1000-1500. Skrur jeg på tenninga igjen og av så dropper den ned til 0. Regner med selve turteller-klokka er dårlig. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart Fredag 08:08 Link til dette innlegget Svart Fredag 08:08 På forrige båt var det det samme, her var det rett og slett klokka som var gåen. Men det kan og være elektrisk, eller dårlig kontakt. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.