Gislus Startet 3 timer siden Link til dette innlegget Startet 3 timer siden Jeg har plan om å montere ny hekksvinger og bytte ut den gamle og får dermed nye fester. Jeg har lest om å benytte en monteringsplate av plast (bruke brødfjøl eller kjøpe ferdig) og varianter med heve og senkefunksjon. Noe med erfaring og anbefalinger her? Sitér dette innlegget Link to post
Mboat Svart 18 minutter siden Link til dette innlegget Svart 18 minutter siden (redigert) Er det airmar du skal montere? Jeg fant en på youtube som brukte en rustfri plate som han sveiset på bolter til svinger og skrudde inn over vannlinjen. Har sendt forespørsel på pris på rustfritt stål og tenkte å lage meg noe sånt til airmar tm185m og 3-1 Active image svinger på en 21fot pilothouse. Følger spent med på om du finner noe eller noe dukker opp her som kan brukes til inspirasjon. Edit Her vises den. Likte at det ikke gir noen hull under vannlinjen og at den kan lages så en kan justere uten å ta båten opp av vannet igjen. Redigert 12 minutter siden av Mboat (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.