El barco de Sol Startet 7 timer siden Link til dette innlegget Startet 7 timer siden Av estetiske grunner vil jeg bytte teak på badeplattformen på vår Saga 315. Jeg ser at mange har syntetiske dekk. Hva er erfaringene med bytte av teak til teak eller til syntetisk? Selve byttet,erfaring med bruksverdi, slitasje,varme..ja alt er interessant å kjenne til. Sitér dette innlegget Link to post
Krimart Svart 4 timer siden Link til dette innlegget Svart 4 timer siden Jeg anbefaler treadmaster, brukte det "rund baut" på en seilbåt jeg renoverte. Fungerte veldig bra de 10 årene jeg hadde den. Limte med lamineringsepoxy jeg blandet selv med silica tykningsmiddel til riktig konsistens. Men i mitt tilfelle var det for å erstatte nedslitt gelcoat-dekk. Det bygger bare 1-3mm eller noe så det var uproblematisk å lime rett på. Skal du erstatte teak anser jeg det er mulig å slipe ned gammel teak 1mm eller så og lime rett over. De har ulike typer, vil du ha noe som ser ut som teak: https://treadmaster.co.uk/aquateak.html Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 4 timer siden Link til dette innlegget Svart 4 timer siden Sjekk også ut kork, et godt alternativ til syntetiske dekk. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Ida Marie III Svart 2 timer siden Link til dette innlegget Svart 2 timer siden La ned Maritim sitt Easy teak på badeplattformen for en del år siden. Holder seg veldig bra. Like fint i dag som den gang det ble lagt. Trenger kun vasking. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.