Jump to content

Der kom det visst spesialstyrker forbi hytta mi

Mastiff

Recommended Posts

De første ble litt tunge opp i plan med full last, så de fikk kompressor i tillegg til turboen for bedre respons i nedre register. Har tegnet og produsert disse første reimhjulene til kompressor. 

nå er de vel i gang med 4,5 v8 tipper jeg. Gamle R6 kan ikke levere mer enn ca 380hk før veiva blir for myk visstnok. Ble nevnt lovende data på v8 uten at jeg husker detaljer utover at begrensningen i effekt nå lå mer i avgass ift regelverk kontra det mekaniske. 

1 hour ago, Mastiff said:

Takk for informasjon! :tommel_opp: Og @pipe Jeg er ganske sikker på at den ikke er russisk. Hvis du ser på bildet, så kan du se at det ikke står en eneste vodkaflaske der... :fniser:

Da jeg var i marinen var noen av oss ombord i en Russisk fregatt som var med i en øvelse, og vi fikk vodka etter møtet. Vi hadde jo egentlig ikke lov å drikke i tjeneste. Hadde vel vært uhøffelig å si nei..

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...