Mastiff Startet 17.September Link til dette innlegget Startet 17.September Det ser iallfall ut som om det er noe sånt. Kanskje kystjegerne? Ganske sint motor hørtes det også ut til å være. Jeg ser ingen båt som er helt som denne på sidene til Forsvaret, men det trenger jo ikke bety noe som helst. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 17.September Link til dette innlegget Svart 17.September innbiller meg forsvaret har handlet båter fra Goldfish i flere omganger https://www.batmagasinet.no/goldfish-med-10-rib-bter-til-forsvaret/116299 Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Mastiff Svart 17.September Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.September Så det er en Goldfish, ja? RIB-er er ikke min sterke side (hvis jeg har en...). Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 17.September Link til dette innlegget Svart 17.September Skal være Goldfish ja, kan ikke si 100% men mener de der er utstyrt med trimma Yanmar motorer Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Mastiff Svart 17.September Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.September Forbauser meg ikke, de var skikkelig grove i målet. Sitér dette innlegget Link to post
chrisrik Svart 17.September Link til dette innlegget Svart 17.September Fås i ulike motorkonfigurasjoner. Både kystjegere og marinejegere tror jeg har dem i sin portefølje. De har også noen Goldfish 29 ribber. https://www.klikk.no/motor/baat/politiets-nye-super-rib-goldfish-m12-recon-1/6933167 Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
sap_2000 Svart 17.September Link til dette innlegget Svart 17.September Har sett et par av de hos Goldfish. Begynner å bli noen år gamle- De jeg har sett står det Yanmar D-Max 380 i. En 6-LP som er jazzet opp av goldfish til rundt 380 hk og 4300 rpm. Det går nok med endel drev og motorer nå som dette er noen år gammelt. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
whisper Svart 17.September Link til dette innlegget Svart 17.September De første ble litt tunge opp i plan med full last, så de fikk kompressor i tillegg til turboen for bedre respons i nedre register. Har tegnet og produsert disse første reimhjulene til kompressor. nå er de vel i gang med 4,5 v8 tipper jeg. Gamle R6 kan ikke levere mer enn ca 380hk før veiva blir for myk visstnok. Ble nevnt lovende data på v8 uten at jeg husker detaljer utover at begrensningen i effekt nå lå mer i avgass ift regelverk kontra det mekaniske. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 18.September Link til dette innlegget Svart 18.September Mastiff skrev for 19 timer siden: Jeg ser ingen båt som er helt som denne på sidene til Forsvaret, men det trenger jo ikke bety noe som helst. Den er sikkert russisk så prøv på hjemmesidene der.... Sitér dette innlegget Link to post
Mastiff Svart 18.September Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.September Takk for informasjon! Og @pipe Jeg er ganske sikker på at den ikke er russisk. Hvis du ser på bildet, så kan du se at det ikke står en eneste vodkaflaske der... Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 18.September Link til dette innlegget Svart 18.September 1 hour ago, Mastiff said: Takk for informasjon! Og @pipe Jeg er ganske sikker på at den ikke er russisk. Hvis du ser på bildet, så kan du se at det ikke står en eneste vodkaflaske der... Da jeg var i marinen var noen av oss ombord i en Russisk fregatt som var med i en øvelse, og vi fikk vodka etter møtet. Vi hadde jo egentlig ikke lov å drikke i tjeneste. Hadde vel vært uhøffelig å si nei.. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
subwoofer Svart 18.September Link til dette innlegget Svart 18.September Russisk taktikk? Fremstå vennlig, sjenk fienden full? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.