C2CV Startet 19 timer siden Link til dette innlegget Startet 19 timer siden Hei. Inventaret på min Scand Baltic skal demonteres, slipes og lakkes. Sofaene må ut fordi gulvene/ skal fjernes. Avsug fra kloakktanken skal monteres, og dieseltankene skal ut for "lapping". Det kommer diesel inn som blir liggende under motoren ved fylling av tankene. .spørsmål: - Trenger tips om hvordan jeg fjerner sofaputene og hvordan jeg demonterer skuffeseksjon m/vask og kjøleskap. - Trenger info om hvor jeg får kjøpt nytt gulv med luker og det hele. - Trenger tips om å ta ut dieseltankene og om hva lekkasjen kan skyldes. - Trenger tips om montering av septikavsug. På forhånd, takk! Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 19 timer siden Link til dette innlegget Svart 19 timer siden Kor gamal er båten? Sofaputene er det vel berre å bæra ut? Kva er dieseltankane laga av? Dersom du er heldig lek det i påfyllingsslangane. Dersom det er gamle alutankar må dei kanskje skiftast. Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 6 timer siden Link til dette innlegget Svart 6 timer siden Maritim har dørkplater, men de må tilpasses: Jeg vet ikke hva du har av verktøy, men jeg tror du vil finne en slik nyttig for demontering mm. Sitér dette innlegget Link to post
omorv Svart 1 time siden Link til dette innlegget Svart 1 time siden Her vil du kunne finne mye nyttig til Baltic: https://agderboat.no/produktkategori/bater/scandbaltic29-bater/ Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 53 minutter siden Link til dette innlegget Svart 53 minutter siden Er også en stor gruppe på facebook for Scand båter, hvor du nok kan få mye god info. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.