nor star 290.. Startet 21.September Link til dette innlegget Startet 21.September Vurderer å kjøpe orca core å koble opp mot eksterne innfelte skjermer som selges hos beetronics. Disse kan bestilles touch funksjon. Men de må ha device i mellom skjerm og wifi nett for dette skal virke har jeg forstått. Mitt gamle system består av 3xraymarine e120 plottere. Samt raymarine st60 dybde, autopilot. Dette er i dag koblet i nettverk. Er det nok med kun en overgang fra dette nettverket til nmea2000 som orca bruker? Eller må alt kobles over med overgang på hvert utstyr? Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 21.September Link til dette innlegget Svart 21.September Ikke 110% sikker, men rimelig sikker på at så lenge du har en overgang fra Raymarine nettverket til n2k så bør det fungere. Men hør på Facebook gruppa til Orca. Er nesten garantert noen der som vet dette Sitér dette innlegget Link to post
nor star 290.. Svart 21.September Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.September Visst en ønsker radar koblet opp mot orca. Kan en bare kjøpe en raymarine wifi radar å koble opp? Eller trenger man skjerm fra raymarine for å samkjøre med orca? Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 21.September Link til dette innlegget Svart 21.September Du må ha en skjerm ja. Ellers får du ikke konfigurert den. Har du kablet Quantum radar trengs skjerm kun for å konfigurere som jeg har skjønt det. Men har du wifi only må den gå via skjermen uansett. Som jeg har skjønt det, så er det ikke bare bare for de å integrere radar fra 3 part. Simrad/B&G/Lowrance kan også brukes, men krever også skjerm for å konfigurere radar. Å gjør deg sjøl en tjeneste, kjøp for al del en med kabel også, ikke wifi only. Disse wifi only fra Raymarine har det vært mye tull med wifi modulen. Fikk nettopp byttet denne på min også. Raymarine er ikke just verdens beste kvalitet spør du meg. Å Raymarine gir ingen garanti for rekkevidde på wifi heller. Har sjøl full pakke fra Orca med Core å DP2, men kjøre radar på Axiom, siden jeg da får brukt Axiom til noe fornuftigt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.