Risasjøen Startet 22.September Link til dette innlegget Startet 22.September Er det noen som har erfaring med Watski Smart Trim Tabs? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 22.September Link til dette innlegget Svart 22.September jeg har smart tabs på 2 båter, Yamarin 5940/59C og på wesling. Det de gjør best er å gi en mindre markert planingsterksel, og dermed at man kan kjøre saktere i "halvplan" Noe som er kjekt når fjorden drar seg sikkelig til. Selv om reklamen sier noe annet så stjeler de nok en liten knop på toppfarta. Har du noen tanker om hva du konkret ønsker å oppnå? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Risasjøen Svart 22.September Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.September Takk for tilbakemelding. Først, så har jeg plenty kraft til å komme i plan raskt, men jeg føler at det kan bli ubalanse i båten når vi er flere personer i båten, og tenker at kanskje smart Tabs kan rette opp noe mer. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 23.September Link til dette innlegget Svart 23.September iflg reklamen så skal de ha effekt sideveis også. Jeg vil si den er beskjeden iflg min erfaring. Der er nok vanlige trimplan langt mer effektive Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
-morten- Svart 23.September Link til dette innlegget Svart 23.September For sidevegs trim må du nok ha vanlig trimplan eller interseptorer ja. Er vel ikke så dyre de billigste vel. Om du bruker båten mye tror jeg det ville vært en fin investering. Selv har jeg båt med styrhus og ganske langsmalt skrog, så hadde ikke klart meg uten flaps. Planingsterskel er minimal og 300 hk skyver den raskt i plan, men det er sidevegs kontroll jeg bruker dem til. legger seg opp mot vinden Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.