Hydrolift CR-23 Startet 27.September Link til dette innlegget Startet 27.September Hei, jeg vurderer å selge båten min og lurer litt på hva som er realistisk pris i dagens marked. Det er snakk om en Hydrolift CR-23, 1998-modell, i svært pen stand. Nytrukne seter i alcantara Nytt stereoanlegg montert Motor: Mercury Promax 300 (1999), godt vedlikeholdt og nylig servet Følger med registrert, rustfri henger som er tilnærmet strøken Noen som har erfaring med hva slike båter faktisk går for nå, og hva jeg kan forvente å få for denne pakken? Sitér dette innlegget Link to post
elskerseiling Svart 27.September Link til dette innlegget Svart 27.September Høres nesten ut som at det er denne Er vel ikke så mange cr23 1998 med 300 promax. Med henger i rustfritt stål https://www.finn.no/368086831 Sitér dette innlegget Link to post
19 fot Svart 28.September Link til dette innlegget Svart 28.September elskerseiling skrev for 13 timer siden: Høres nesten ut som at det er denne Er vel ikke så mange cr23 1998 med 300 promax. Med henger i rustfritt stål https://www.finn.no/368086831 Virker ikke som om det er samme båten. Trådstarter beskriver nytrukne seter, mens annonsa har noen skitne litt skrukkete seter. Trådstarter beskriver motor med jevnlig vedlikehold, mens annonsert båt har stått ubrukt og forfalt siden 2016. Det kan jo hende den type motor og henger er et vanlig valg på den typen båt i 98, feks fordi båtforhandler har laget avtale med andre leverandører. With Vital fra 80-tallet har feks ofte Mjørud-hengere og mange båtmerker finnes ofte med et motormerke på de fleste båtene av det merket. Sitér dette innlegget Link to post
19 fot Svart 28.September Link til dette innlegget Svart 28.September Hydrolift CR-23 skrev for 13 timer siden: Noen som har erfaring med hva slike båter faktisk går for nå, og hva jeg kan forvente å få for denne pakken? Kjenner ikke til nåttypen, men det er sikkert relevant hvor mange timer motoren har gått, men det er kanskje ikke noe telleverk der? Min 100 hk Yamaha fra 97 har det ikke. Nylig servet motor kan også bære mye forskjellig fra grundig gjennomgang til at bare girolja er byttet. Ser jo endel annonser der det står at servicene er tatt, men hvor skruene som må løsnes for impellerbytte er urørte selv om aldr dkulle tilsi bytte. Årsmodell på henger kan også ære relevant og tilstanden på blant annet aksler og nav, som sannsynligvis ikke r rustfrie og kanskje druknes ved sjøsetting. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.