Jump to content

Ny båt for H.C. Andersen

-morten-

Recommended Posts

Veldig hyggelig å følge HC (og frue) på Youtube og nå også her på forumet.

Snittalderen her inne er sikkert såpass høy at de fleste av oss hadde glede av å lytte til deg på P3 back in the days også:)

Jeg kunne gjerne tenkt meg å visst mer om båtene du har hatt opp gjennom årene.

Type, modell, motorer, fordeler, bakdeler etc.

Kunne dette vært et aktuelt tema for Youtube eller Baatplassen?

Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk

Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel

14 hours ago, TilSjøs said:

Hei alle!
Så hyggelig at T1 fikk sin egen tråd her på baatplassen!
Takk skal du ha, Morten!

Det er jo litt av hvert å lese her, og jeg styrer unna meningene om meg, men her er fakta:

T1 er bygd av Jan Christophersen, i Berg-Olsen Båtbyggeri på Neshavn, Tønsberg. Ferdigstilt i 2016.
2x Yanmar 370 med drev
3 lugarer

Jeg begynte i NRK i 1993, da vi startet P3.
Faksmaskinen Emma var Howard sin.
Tallene var røde da jeg ga meg med DAB-radio produksjon- og salg.

Båtfolk er positive (til hverandre), og alle båtfolk er velkommen til kanalen vår (nevnt i denne tråden) hvis det er av interesse.
Vi storkoser oss i T1 og er veldig glade i båtlivet.

Legger ved et bilde av stoltheten, siden jeg så det opprinnelige ble moderert bort. Dette har jeg tatt selv.

Beste båthilsen
fra
HC

IMG_9561.JPG

Flott skute, så måtte lage en tråd om denne!  Hørte mye på deg i P3 den sommeren jeg malte huset til en kjenning og båtinteressert i 1994. Golfen stod på gårdsplassen med dørene åpne og steroanlegget på full guffe!

Her er det -20/-25 og båten er på land, men Vi gleder oss til våren og ny båtsessong starter igjen. Nye tokt og spennende ruter er planlagt allerede!

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Så hyggelig, Morten

90-tallet har jeg gode minner fra. Sommer-eventyret er noe av det jeg husker best. 
Så gøy å lese at du også husker det. 

Vi gleder oss veldig til vår og sommer, men det er litt sjarm med båtvinter også. (Noen mener det er galskap, og det kan jeg forstå 😜)

morgendagens episode er en fin vinter-båttur. 

god kveld

HC

er også en som ser episodene når de legges ut.. godt med tips samt fine reiseskildringer. liker godt å se på nå om vinteren med litt godt i glasset mens jeg gleder meg til sesongstart.. har båt i glomma så seiler ofte forbi dere. fin båt som en one of a kind.. sier hei hvis vi ligger v samme brygge i framtiden. stå på videre med det som etter min mening er noe av det beste båt tv som er å se på om dagen. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...