Pondu_s Startet Onsdag 17:41 Link til dette innlegget Startet Onsdag 17:41 Hei jeg kjøpte en jolle til våre to gutter i sommer eldstemann er fornøyd mens han yngste sliter litt da han er kjeivhendt og ønsker seg en styrekonsoll med sete. Er det noen her som kan komme med en anbefaling til et slikt sete ? Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart Onsdag 21:11 Link til dette innlegget Svart Onsdag 21:11 Kanskje er det både enklare, og rimelegare, å bytta til ein båt med jockeysete? Sitér dette innlegget Link to post
Pondu_s Svart Torsdag 12:19 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Torsdag 12:19 Tja det tviler jeg igrunn på,må jo gjøre jobben selv. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart Torsdag 12:45 Link til dette innlegget Svart Torsdag 12:45 Pondu_s skrev 24 minutter siden: Tja det tviler jeg igrunn på,må jo gjøre jobben selv. Det er dine pengar. Sitér dette innlegget Link to post
Sommer2022 Svart Fredag 19:44 Link til dette innlegget Svart Fredag 19:44 Guttene her har en Brig 330S som har denne salen: https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/429430522 Her sitter de veldig trygt og fint, med den "fremoverlente" konstruksjonen blir det litt plass foran også. For ordensskyld, jeg har ikke noe med den annonsen å gjøre, men har jolle med samme sal Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.