Havelle Startet 3.Oktober Link til dette innlegget Startet 3.Oktober Har kjøpt en båt med en Simrad GO7 XSR. Med plotteren har vi C-map reveal X kart for Norge. Har lastet inn kartet på micro SD-kortet via X-chart manager og får beskjed om at alt er ok. Men, når jeg putter kortet i plotteren finner ikke plotteren dette. Er det noe jeg kan ha glemt å gjøre? Eller må jeg et annet sted for å velge? Videre har jeg flere ganger forsøkt å aktivere plotteren. Jeg får den koblet til nett, har den registrert i appen og kan synce med den. Men, uansett hva jeg gjør så er muligheten for "koble til og registrer" på hovedmenyen, og jeg klarer ikke å se at selve plotteren er registrert noe sted. Er det sånn det skal være? Hvordan kan jeg gjøre dette bedre? Akkurat nå savner jeg Axiomen i gamle båten... Sitér dette innlegget Link to post
zipp Svart 4.Oktober Link til dette innlegget Svart 4.Oktober Reveal x er kun Kompatibel med Simrad® NSX® B&G Zeus S Sitér dette innlegget Link to post
Havelle Svart 4.Oktober Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Oktober Ah… Nedtur. Da forstår jeg hvorfor dette ikke går. Men merkelig, forrige eier kjøpte dette samtidig i båtbutikk. Rimelig dårlig at de ikke sa ifra. Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 4.Oktober Link til dette innlegget Svart 4.Oktober zipp skrev for 10 timer siden: Reveal x er kun Kompatibel med Simrad® NSX® B&G Zeus S Også med NSS4 og Zeus SR. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.