Havelle Startet Fredag 22:09 Link til dette innlegget Startet Fredag 22:09 Har kjøpt en båt med en Simrad GO7 XSR. Med plotteren har vi C-map reveal X kart for Norge. Har lastet inn kartet på micro SD-kortet via X-chart manager og får beskjed om at alt er ok. Men, når jeg putter kortet i plotteren finner ikke plotteren dette. Er det noe jeg kan ha glemt å gjøre? Eller må jeg et annet sted for å velge? Videre har jeg flere ganger forsøkt å aktivere plotteren. Jeg får den koblet til nett, har den registrert i appen og kan synce med den. Men, uansett hva jeg gjør så er muligheten for "koble til og registrer" på hovedmenyen, og jeg klarer ikke å se at selve plotteren er registrert noe sted. Er det sånn det skal være? Hvordan kan jeg gjøre dette bedre? Akkurat nå savner jeg Axiomen i gamle båten... Sitér dette innlegget Link to post
zipp Svart Lørdag 05:04 Link til dette innlegget Svart Lørdag 05:04 Reveal x er kun Kompatibel med Simrad® NSX® B&G Zeus S Sitér dette innlegget Link to post
Havelle Svart Lørdag 07:33 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Lørdag 07:33 Ah… Nedtur. Da forstår jeg hvorfor dette ikke går. Men merkelig, forrige eier kjøpte dette samtidig i båtbutikk. Rimelig dårlig at de ikke sa ifra. Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart Lørdag 15:43 Link til dette innlegget Svart Lørdag 15:43 zipp skrev for 10 timer siden: Reveal x er kun Kompatibel med Simrad® NSX® B&G Zeus S Også med NSS4 og Zeus SR. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.