RTE Startet Lørdag 11:58 Link til dette innlegget Startet Lørdag 11:58 Hei. Jeg har en nimbus 23 som begynner å bli 25 år. Den har alltid vann i bunn av motorrommet. Ferskvann. Det ligger også vann lengre opp i motorrommet, og i kabinen foran. Jeg greier ikke se noen åpenbare lekkasjer og har begynt å lure på om det er ferskvannstanken og ferskvannsrørene som er kilden. Det er et toalett i kabinen som ikke brukes og en utedusj bak. Er det noen her som kjenner disse båtene og kan hjelpe meg å forstå litt hvordan det er koblet og hva de ulike kranene gjør? Jeg vurderer å tømme den for ferskvann, men hvordan gjør jeg det? Sitér dette innlegget Link to post
Mr_Stian Svart 4 timer siden Link til dette innlegget Svart 4 timer siden Hvis det alltid kommer vann så kan du vel tørke opp alt, tømme ferskvannstanken helt for så å se om det kommer mer vann. Kommer det fremdeles vann så vet du at det ikke kommer fra tanken så kan du begynne å lete andre plasser. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.