Baaden Startet 5.Oktober Link til dette innlegget Startet 5.Oktober Har noen her prøvd evt bruker dette? Kommer mye reklame rennende inn om disse Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 5.Oktober Link til dette innlegget Svart 5.Oktober Eier spammer ned alt som er av forum og Facebook grupper frem til han blir kastet ut. Var jo aktiv her inne også med masse annonser i stein gamle tråder han vekket til live Sitér dette innlegget Link to post
Mastiff Svart 7.Oktober Link til dette innlegget Svart 7.Oktober Det er et amerikansk produkt, så kanskje du kan finne noe om den på The Hull Truth. Sitér dette innlegget Link to post
Baaden Svart Søndag 14:32 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Søndag 14:32 Meg ? Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart Søndag 18:01 Link til dette innlegget Svart Søndag 18:01 Baaden skrev for 3 timer siden: Meg ? Nei, det var en annen bruker som anbefalte Hydro Shield i en rekke (gamle) tråder, og så mener jeg på det til slutt kom fram at han forhandler Hydro Shield selv. Slik egenreklame er ikke tillatt på forumet. I motsetning til deg, som stilte et legitimt spørsmål😊 Har ikke erfaring med produktet selv, men det ser jo ut som det kan beskytte propellen noe, selv om det nok vil strike og gi motstand i vannet i fart. Sitér dette innlegget Link to post
Baaden Svart 21 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21 timer siden Det var da godt å høre… jeg er ny med drev , har hatt fast propell i 20 år og plutselig har jeg to drev og ikke noe under omtrent til å ta en støyt så da lurte jeg på liksom … Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 20 timer siden Link til dette innlegget Svart 20 timer siden Får begynne å følge ekstra godt med på kartet og ekkoloddet😅 Sitér dette innlegget Link to post
Baaden Svart 18 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18 timer siden 🤣🤣🤣 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.