Narvestad Startet 9.Oktober Link til dette innlegget Startet 9.Oktober Noen som har tips... starter går rundt men slår ikke opp .. 2006 johnson 115hk Har koblet bat + til soloniden samt bat ÷ under mot Blocka ... Går 2 ledninger fra fuse boks en rød samt en svart de er koblet på rød + sammen med bat +kabel på solenoiden Sort ledning sammen med minus fra batteriet.. går også en styrestrøm kabel til solenoid.. 🤔 Vis jeg dreier bendixen for hånd motsatt slår den opp med en gang .. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 10.Oktober Link til dette innlegget Svart 10.Oktober Defekt innslag? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
subwoofer Svart 10.Oktober Link til dette innlegget Svart 10.Oktober Eller utslitte børster og/eller brent kommutator. Da får innslaget mye mindre kraft siden det bare er holdespolen som gjør jobben. Sitér dette innlegget Link to post
bmwmaxi Svart 10.Oktober Link til dette innlegget Svart 10.Oktober Kan se ut til at kablene fra batteriet har gjort sitt, nesten umulig og se men her ser jeg ir ved overgang kabelsko/ ledning innslag +. Noe som kan tyde på svart kobber inni kabel. Prøv deg frem med og sette start kabler mellom for test. Prøv både på - og + siden. Sitér dette innlegget Link to post
Narvestad Svart 11.Oktober Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Oktober Har prøvd med startbooster direkte på starter .. jord på løfte krok + på innslaget .. som sagt før virker som att starter går feil vei .. vrir jeg den med klokken går den bare rundt motsatt slår bendixen opp med en gang Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 11.Oktober Link til dette innlegget Svart 11.Oktober Er det slik at starteren har vært til overhaling? kan ledningene til børstene ha blitt byttet om ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.