Maimyra Startet 11.Oktober Link til dette innlegget Startet 11.Oktober (redigert) Jeg vurderer å skaffe meg en 70-talls Fjord 16, slik som på bildet. Jeg lurer på om noen har erfaring med skroget og byggekvalitet på disse? Spesielt i forhold til å komme i plan med gjester og pakning om bord, og hvordan den takler fart over 30 knop, om det i det hele tatt er mulig. (Og nei jeg har ikke plan om å montere en 300 hester på den). Evt. har noen bedre forslag til båt i denne prisklassen? Alle innspill er hjertelig tatt i mot! Redigert 11.Oktober av Maimyra Feil fotlengde på båten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 12.Oktober Link til dette innlegget Svart 12.Oktober Båten er bedre kjent som Herwa 16 Day , trives nok langt bedre i fart rundt 20-25 knop enn 30. Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.