Maimyra Startet Lørdag 19:40 Link til dette innlegget Startet Lørdag 19:40 (redigert) Jeg vurderer å skaffe meg en 70-talls Fjord 16, slik som på bildet. Jeg lurer på om noen har erfaring med skroget og byggekvalitet på disse? Spesielt i forhold til å komme i plan med gjester og pakning om bord, og hvordan den takler fart over 30 knop, om det i det hele tatt er mulig. (Og nei jeg har ikke plan om å montere en 300 hester på den). Evt. har noen bedre forslag til båt i denne prisklassen? Alle innspill er hjertelig tatt i mot! Redigert Lørdag 22:03 av Maimyra Feil fotlengde på båten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart Søndag 04:15 Link til dette innlegget Svart Søndag 04:15 Båten er bedre kjent som Herwa 16 Day , trives nok langt bedre i fart rundt 20-25 knop enn 30. Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.