eysteind Startet igår klokken 12:38 Link til dette innlegget Startet igår klokken 12:38 Har noen testet offgrid hybridinvertere fra Ali express? https://a.aliexpress.com/_EynfeL6 prisene er jo bare en brøkdel sammenlignet med victron. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart igår klokken 13:04 Link til dette innlegget Svart igår klokken 13:04 Det er vel fordi den ikke kan sammenlignes med Victron. Det blir som å sammenligne bil mot bil. Og se bort fra kvalitetsforskjellene. Begge frakter deg fra A til B. Noen holder lenge. Noen har mer innebygget sikkerhet, etc. Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart igår klokken 15:04 Emnestarter Link til dette innlegget Svart igår klokken 15:04 Det er vel det jeg tror også. Håpet bare at noen hadde gode erfaringer, og at jeg kunne spare meg noen båtpenger :) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart igår klokken 16:07 Link til dette innlegget Svart igår klokken 16:07 Sjekk Renogy, det er systemer som har et visst godt rykte. Samme gjelder Li-Time (eller noe i den duren, mulig de bare lager 110 V nå). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.