kajaa Startet 28.Januar.2006 Link til dette innlegget Startet 28.Januar.2006 Hei Med så mange kapable båtfolk som det er på dette forumet er det sikkert noen som kan gi meg betegnelsen på dieselfilter av spin-on typen for Sabb 10hk. (brukt etter -75) Jeg er ute etter et filter fra de kjente produsentene, ikke sabb sin betegnelse. Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 28.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2006 ...... dieselfilter av spin-on typen for Sabb 10hk. (brukt etter -75) Jeg er ute etter et filter fra de kjente produsentene, ikke sabb sin betegnelse. Original = BOSCH 1 457 431 324 Selv kjøper jeg dieselfilter hos MEKONOMEN og der heter det MAHLE KC 20 eller equivalent (som det heter på godt norsk....) KHD 1174424 : 117 4696 (tror det er MANN sine - men er ikke sikkert!) :o) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
kajaa Svart 28.Januar.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2006 Takk for det Walter! Sitér dette innlegget Link to post
Edorfsved Svart 29.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2015 (redigert) Jeg har en gammel Sabb diesel 10-12 Hk og skal bytte oljefilter. Men da jeg skrudde av det, så viser det seg at jeg kun skal bytte filter-innsatsen. Den er av papir. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt et nytt? I nærheten av Kragerø helst. Redigert 29.Mars.2015 av Edorfsved (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.