Mr_Stian Startet 4 timer siden Link til dette innlegget Startet 4 timer siden Heisann. I båten har jeg ett 7.5kw aggregat fra Onan. MDKWB er modell betegnelsen. Mener det er en Cummins motor. Aggregate døde plutselig her i helgen. Og det viser seg at lavtrykk diesel pumpen har tatt kvelden. Har ett slikt som på bildet under. Nytt originalt er så klart svindyrt. Det ser ut som det selges uoriginale pumper på type ebay for rundt 40 dollar. https://ebay.us/m/d2GOkn Er dette godt nok tror dere? Hva med å sette inn en pumpe fra type biltema? Jeg har tidligere byttet ut originale pumper som blir drevet av veiv på motor med slike enkle pumper og det har fungert greit. Det er så klart litt spesielle koblinger på den originale pumpen så det enkleste hadde nok vert å fått tak i en "original" men da må jeg vente på ebay! Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 3 timer siden Link til dette innlegget Svart 3 timer siden Går helt sikkert fint å benytte seg av en universal type pumpe. Koblinger kan sikkert bygges om til vanlig slange med klemme. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.