Regattafisker Startet 19.Oktober Link til dette innlegget Startet 19.Oktober Hei! Har leter litt rundt etter ny pakning til bunnpanne på min VP D1-13. Jeg fant for D1-20 og D1-30, men pakning for D1-13 synes ikke å være tilgjengelig noe sted på nett. Motoren er fra 2015 og ser rimelig lik ut som den Volvo selger i dag. Er det noen verksteder eller andre steder i nærheten av Oslo jeg burde forsøke? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 19.Oktober Link til dette innlegget Svart 19.Oktober La-Sa på Maritim mellom Lysaker og Sjølyst. Sitér dette innlegget Link to post
Regattafisker Svart 19.Oktober Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Oktober Takk! Det skal jeg sjekke ut! Sitér dette innlegget Link to post
Steihy Svart 21.Oktober Link til dette innlegget Svart 21.Oktober https://parts4engines.com/en-no/collections/volvo-penta-d1-13-parts/products/volvo-penta-d1-13-gasket-set Disse er gode på VP. Har i hvert fall hele pakningssett. Sitér dette innlegget Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
Regattafisker Svart 22.Oktober Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Oktober Var på La-sa i dag, fikk god hjelp. De hadde dessverre ikke pakning inne, så endte med å lage en selv for å bli ferdig i dag. Men de hadde i alle fall mulighet til å bestille. Skal fortsette å benytte La-sa fremover. Takk for godt tips. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.