Regattafisker Startet Søndag 06:48 Link til dette innlegget Startet Søndag 06:48 Hei! Har leter litt rundt etter ny pakning til bunnpanne på min VP D1-13. Jeg fant for D1-20 og D1-30, men pakning for D1-13 synes ikke å være tilgjengelig noe sted på nett. Motoren er fra 2015 og ser rimelig lik ut som den Volvo selger i dag. Er det noen verksteder eller andre steder i nærheten av Oslo jeg burde forsøke? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart Søndag 08:56 Link til dette innlegget Svart Søndag 08:56 La-Sa på Maritim mellom Lysaker og Sjølyst. Sitér dette innlegget Link to post
Regattafisker Svart Søndag 09:43 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Søndag 09:43 Takk! Det skal jeg sjekke ut! Sitér dette innlegget Link to post
Steihy Svart igår klokken 11:43 Link til dette innlegget Svart igår klokken 11:43 https://parts4engines.com/en-no/collections/volvo-penta-d1-13-parts/products/volvo-penta-d1-13-gasket-set Disse er gode på VP. Har i hvert fall hele pakningssett. Sitér dette innlegget Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.