Ask Startet 18 timer siden Link til dette innlegget Startet 18 timer siden Hei Ei hengsla på ei Lewmar dekksluka har gått frå kvarandre. Sjå bilete. Det ser ut som om det er ein tapp på kvar sida. Eg trur at det er ei fjør bak kvar tapp, og at desse skal pressa tappane ut. Det ser ut som om tappane heng fast i hola. MEN alt dette er berre noko eg trur? Luka er ca. 21,5 cm * 21,5 cm. Luka er ikkje original på båten. Er det einkvan som har tips? Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 18 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18 timer siden Sitér dette innlegget Link to post
Trawler 42 Svart 13 timer siden Link til dette innlegget Svart 13 timer siden Hullene på de to øverst bildene skal nok være slik bare. Synd bildene under av det som er igjen på dekk ble uklare, men jeg tro problemet sitter der og ikke på luken. På nederste bildet ser det ut til å være et plast deksel påsatt ? Nest nederste ser ut til å ha dette fjernet. Huske jeg riktig skal luken festes til rammen ved at noe skyves inn fra senter på hengslen (nest nederste bilde) og inn i hullene på selve luken (øverste bildet). Altså to deler, en hver vei og så skal plastklipset på til slutt for å holde ting på plass. Tror det skal se ut som disse: https://www.maritim.no/lewmar-friksjonshengsel Sitér dette innlegget Hui 900 FB m/Kad43 kompressor + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
Ask Svart 10 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10 timer siden Mange takk @Trawler 42 Eg tok av plastdekselet for å ta biletet. Eg skal sjekka om det er slik du skriv. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.