Krimart Startet 7 timer siden Link til dette innlegget Startet 7 timer siden Jeg har nettopp kjøpt en gammel on-off 22fot racing seilbåt med karbon-laminat seil og tenker å få en seilmaker til å gå over seilene. Hensikten er å få en ærlig vurdering på kvalitet og eventuelt fikse på dem om det skulle være nødvendig. Seilene har uten tvil sett sine beste dager. Mylar(?) filmen har begynt å sprekke opp men jeg har ikke klart å se om det er brudd på fibrene. Dvs. det er ikke sikkert det er noen vits å legge noe penger i å fikse dem, men det er også begrenset hvor mye penger jeg er villig til å legge i nye seil så hvis jeg kan forlenge levetiden noen år til er det kanskje verdt pengene til en seilmaker. Er det noen som kan anbefale en seilmaker i Oslo-området? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 5 timer siden Link til dette innlegget Svart 5 timer siden Ser Hovdanseil er greie, ligger på Tveita. ble anbefalt her i 2012. Min erfaring er små lokale seilmakre er bra. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
eivindch Svart 5 timer siden Link til dette innlegget Svart 5 timer siden Har god erfaring med Gran Seil på Fornebu. Eivind Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 2 timer siden Link til dette innlegget Svart 2 timer siden Jeg prøver gjerne ut mindre seilloft for service-oppdrag. De trenger omsetning de også. På Best Marin på Skøyen holder Wind design til, de er rett ved jobben og har alltid tid til små innimellom-jobber. God plass så om du leverer på høsten kan seilene ofte ligge til våren. Doyle seil prøver med et serviceloft på Blommenholm, i de gamle Navy- lokalene, og har et større loft i Aurskog. Jeg vet ikke status der, om de er i drift fortsatt. Jobben du har er jo ikke rocket sience og en grei mulighet for deg til å prøve ut alternative leverandører. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.