ko-stens Startet 28.Oktober Link til dette innlegget Startet 28.Oktober Har mange rare planer for båten før sjøsetting til båten... En av dem er å montere en bøyle bak, da det er kjekt å montere nødvendig og unødvendig utstyr på den... Båten er ikke en Buster, men en HR440 SC. Det finnes ingen slik type targabøyle/vannskibøyle til denne, så titter litt rundt etter ting som kanskje kan passe, og jammen fant jeg ikke en som kanskje gjør det. Og den ser jo faktisk bra ut og, og ikke er den for stor. Her er den: Det ser ut som om den kan passe, men jeg vet ikke målene, og jeg har kontaktet et par forhandlere uten å få svar. Er det noen her som har en slik på sin Buster (eller annen båt) som vet målene? Tenker bredde mellom beina foran og mellom beina bak, og kanskje også dybden. Slik ser min ut bak, med noen flotte markeringer over ca hvor bøylen er tenkt skrudd fast: Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 28.Oktober Link til dette innlegget Svart 28.Oktober Skal du dra vannski, så må du tenke nøye igjennom innfestminga , her må det muligens forsterkes Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
ko-stens Svart 28.Oktober Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Oktober Vannski er ikke noe tema, men jeg kommer uansett til å bruke forsterkning fra undersiden og gjennomgående bolter både foran og bak. Om det blir noe av. Første bud er at den må passe! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.