tom Cognac Startet 23 timer siden Link til dette innlegget Startet 23 timer siden Jeg har en venn, han Guttorm (jobber til daglig som sterkstrøms elektriker, han er AM-Car type og sier han kan svakstrøm) som skulle hjelpe meg med å koble til de nye vinduspussermotorene (ledninger er lagt fram - fra styrekonsoll til frontvinduer), koble til kompasset (få lys i det, kompasset står på konsollen og har ledninger) og koble til en USB-lader sånn at jeg ikke går tom for strøm på mobilen. Dette avtalte vi ved påsketider i år. Han hadde mye å gjøre på det tidspunktet så vi avtalte videre at han kunne ta det når han skulle gå av med pensjon 1. august i år. Han hadde ferie i 3 uker før han skulle gå av. Han og kona så fram til 3 avslappende, deilige uker på hytta. Men så ble han syk og ble hentet med ambulanse. Hjerteproblemer. Han sier at han dessverre må frasi seg jobben på båten min. Han har rett og slett ikke krefter. Derfor lurer jeg på om det er noen her som kan hjelpe meg å få koblet/montert disse greiene. Båten står nå under et garasjetelt på egen tomt i Larkollen. Det er en selvfølge at jeg betaler for jobben - vi blir helt sikkert enige om en betaling. Noen som melder seg til oppdraget? Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.