Jump to content

Hyggelige Båtfolk i fredrikstad området (bli kjent tråd)

Øyeren24

Recommended Posts

Har du båt i fredrikstad og ønsker bli litt bedre kjent med flere båteiere langs fredrikstad/hvaler eller i nærheten ? tenker en bli kjent tråd er på sin plass for det er alltid hyggelig møte og bli kjent med nye folk i samme farevann! 

post bilde og litt om dere eller deg selv da og gjerne hvor favoritt stedet deres er

( kanskje flere har samme favoritt!)  :) :skål_vin:

Jeg starter! :tommel_opp:

Tideligere nidelv 24/ 28/ eier på onsøy marina og fra 2026 kommer vi med nidelv 320"n etter oppussing i vinter og utsetting i oslo på våren.

vi er et parr i 30åra og elsker være utpå sjøen! bli kjent med likesinte utpå er vi alltid positive til :) 

våres favoritt plass i helger er mange steder men flatskjær/fredagshølet er gode steder! 

i ferien er våres favoritt sted Väderöarna :skål_vin:

Snapchat-1606885342.jpg

IMG_20251015_094359_421.jpg

IMG_20250917_121704_339.jpg

A89E524D-83F3-451D-B6CB-1A87DA5B6E94.jpeg.ea304b2880ff4b29f44e27529bf0a320.jpegheisan. snakket med deg på brattestø i sommer da vi etter en bomtur til akerøya la oss forran dere i marinaen. har en nimbus 31 ultima vi liker å farte litt rundt med. ligger ofte i slevikkilen eller kyrkosund på koster.

gratulerer med ny båt som sikkert kommer til å gi dere mange fine opplevelser. vi er litt i fasen med å selge nimbusen for å kjøpe en større båt uten akterkabin. vi er veldig glad i å tilby barna våre muligheten til å ta med venner samt invitere med andre i familen på båttur å da blir ultimaen litt trang desverre..

hvis vi treffes på sjøen så er det bare å titte innom å hilse på. 

mvh lars andersen

larsand skrev for 2 timer siden:

A89E524D-83F3-451D-B6CB-1A87DA5B6E94.jpeg.ea304b2880ff4b29f44e27529bf0a320.jpegheisan. snakket med deg på brattestø i sommer da vi etter en bomtur til akerøya la oss forran dere i marinaen. har en nimbus 31 ultima vi liker å farte litt rundt med. ligger ofte i slevikkilen eller kyrkosund på koster.

gratulerer med ny båt som sikkert kommer til å gi dere mange fine opplevelser. vi er litt i fasen med å selge nimbusen for å kjøpe en større båt uten akterkabin. vi er veldig glad i å tilby barna våre muligheten til å ta med venner samt invitere med andre i familen på båttur å da blir ultimaen litt trang desverre..

hvis vi treffes på sjøen så er det bare å titte innom å hilse på. 

mvh lars andersen

Skjønte hvem dette var med en gang jeg så båten hehe! ! Ja vi møttes jo på brattestø og kommenterte mitt forrige tråd her på båtplassen med nidelv 28"n ,, det var stas hehe! (Takk takk vi skal nokk bli fornøud med den! ultimaen er kul båt! men ja forandring fryder iblandt! håper vi treffes i sommer Lars :) :) 

Øyeren24 skrev On 31.10.2025 at 12.39:

Skjønte hvem dette var med en gang jeg så båten hehe! ! Ja vi møttes jo på brattestø og kommenterte mitt forrige tråd her på båtplassen med nidelv 28"n ,, det var stas hehe! (Takk takk vi skal nokk bli fornøud med den! ultimaen er kul båt! men ja forandring fryder iblandt! håper vi treffes i sommer Lars :) :) 

Takk for det.. gleder meg til å følge neste tråd. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...