Princess40 Startet Fredag 15:27 Link til dette innlegget Startet Fredag 15:27 Skrogtrekket (skai, uten skumgummi) har løsnet litt et par plasser i taket, tenker bruke en sprøyte med nål og sprøyte inn litt lim.. Noen som har tips til hva slags lim som kan brukes? Må tørke fort, være tynt nok til at det går gjennom nålen, og selvsagt holde godt.. Sitér dette innlegget Link to post
Captain A Svart Fredag 15:32 Link til dette innlegget Svart Fredag 15:32 Dette lurer eg og på metode for og fikse Har tenkt samme tanke selv Får teste du så holder du meg oppdatert 👍 Sitér dette innlegget Link to post
Hekri Svart Fredag 17:48 Link til dette innlegget Svart Fredag 17:48 Du kan jo scrolle deg gjennom denne gamle tråden min @Princess40. Du vil kanskje få noen idéer. Sitér dette innlegget Var på Radich i -74 - og driver fortsatt med båt.... men har gjort mye annet også... Har solgt båten - leter etter ny.... ca 40'. Ikke drev! Link to post
Boatmad Svart 12 timer siden Link til dette innlegget Svart 12 timer siden Har selv brukt gulvlim og sprøyte/nål fra apoteket med litt tykk nål. Presser lim inn flere steder ( alt etter størrelse på skade ) Stryker så ut med en tapet sletter og limet blir godt fordelt. kan gjerne vente litt med å stryke ut så limet får herde litt. kjør vann gjennom sprøyta/nål så ikke lim herder mellom bruk om den skal brukes flere omganger. Sitér dette innlegget Link to post
Boatmad Svart 11 timer siden Link til dette innlegget Svart 11 timer siden Boatmad skrev for 1 time siden: Har selv brukt gulvlim og sprøyte/nål fra apoteket med litt tykk nål. Presser lim inn flere steder ( alt etter størrelse på skade ) Stryker så ut med en tapet sletter og limet blir godt fordelt. kan gjerne vente litt med å stryke ut så limet får herde litt. kjør vann gjennom sprøyta/nål så ikke lim herder mellom bruk om den skal brukes flere omganger. Limsprøyte fra Duri. Sitér dette innlegget Link to post
Boatmad Svart 10 timer siden Link til dette innlegget Svart 10 timer siden Boatmad skrev 2 minutter siden: Limsprøyte fra Duri. Gulvlim Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.