Lazyjack Startet 31.Oktober Link til dette innlegget Startet 31.Oktober Jeg trenger et hankjønn til kontakten på bildet. Den er jo mye brukt på ulike dynamoer/generatorer men finner den ikke hos BT og tilsvarende butikker. Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 31.Oktober Link til dette innlegget Svart 31.Oktober Er det denne typen? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 31.Oktober Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Oktober J-Å skrev for 4 timer siden: Er det denne typen? Ja takk,det stemmer 👍😄 Da vet jeg hvor jeg kan få tak i om jeg ikke finner noe "innenlands". Sitér dette innlegget Link to post
Luske_Ludvig Svart 2.November Link til dette innlegget Svart 2.November Innenlands? Holdt på å skrive noe grumpy om hvor dårleg det står til hos våre to blå. Men her ble det faktisk napp hos blå nummer 3: Thansen er ❤️ Blitt ganske god på å søke og fant napp hos Thansen med google bildesøk på amazon-linken: https://www.thansen.no/bil/utstyr/bilstereo/antenner-og-tilbehor/hoyttalerkabel-ford-kia-mazda-m.fl./n81/pn1129761 Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 2.November Link til dette innlegget Svart 2.November Mulig den Thansen pluggen passer, men har den hullet for låsetappen? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 2.November Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.November Se der ja @Luske_Ludvig, den ser jo ut til å kunne passe. Ikke så kritisk om den ikke har låsehullet.Har THansen oppe i gata her i Horten så da ber jeg dem bestille inn en 👍 Har forresten funnet ut at flatstiftkontakter også passer inn denne kontakten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.