Lazyjack Startet Fredag 16:20 Link til dette innlegget Startet Fredag 16:20 Jeg trenger et hankjønn til kontakten på bildet. Den er jo mye brukt på ulike dynamoer/generatorer men finner den ikke hos BT og tilsvarende butikker. Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart Fredag 16:36 Link til dette innlegget Svart Fredag 16:36 Er det denne typen? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart Fredag 20:59 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Fredag 20:59 J-Å skrev for 4 timer siden: Er det denne typen? Ja takk,det stemmer 👍😄 Da vet jeg hvor jeg kan få tak i om jeg ikke finner noe "innenlands". Sitér dette innlegget Link to post
Luske_Ludvig Svart Søndag 12:15 Link til dette innlegget Svart Søndag 12:15 Innenlands? Holdt på å skrive noe grumpy om hvor dårleg det står til hos våre to blå. Men her ble det faktisk napp hos blå nummer 3: Thansen er ❤️ Blitt ganske god på å søke og fant napp hos Thansen med google bildesøk på amazon-linken: https://www.thansen.no/bil/utstyr/bilstereo/antenner-og-tilbehor/hoyttalerkabel-ford-kia-mazda-m.fl./n81/pn1129761 Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart Søndag 13:25 Link til dette innlegget Svart Søndag 13:25 Mulig den Thansen pluggen passer, men har den hullet for låsetappen? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart Søndag 16:51 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Søndag 16:51 Se der ja @Luske_Ludvig, den ser jo ut til å kunne passe. Ikke så kritisk om den ikke har låsehullet.Har THansen oppe i gata her i Horten så da ber jeg dem bestille inn en 👍 Har forresten funnet ut at flatstiftkontakter også passer inn denne kontakten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.