chrisrik Startet 2.November Link til dette innlegget Startet 2.November Sjøfartsdirektoratet overtar radiolisens for VHF fra 1.1.26 Telenor har sluttet å selge/registrere apparater nå, men jeg klarer ikke å finne hvor på Sjøfart man kjøper seg lisens for neste år ? "Erre full stopp"? Noen som vet hvor lenge? Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Chris284 Svart 2.November Link til dette innlegget Svart 2.November Har du prøvet på kystradio.no Private Vessel License (kystradio.no) Sitér dette innlegget Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop Link to post
chrisrik Svart 2.November Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.November Chris284 skrev 55 minutter siden: Har du prøvet på kystradio.no Private Vessel License (kystradio.no) Jupp... Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Pequod Svart 3.November Link til dette innlegget Svart 3.November Slik jeg forstår det av dette dokumentet så vil vi få tilsendt krav om betaling direkte fra Sjæfartsdirektoratet. https://www.sdir.no/contentassets/868fce9bbe0149728dadfea9462d5a33/forslag-til-forskrift-om-gebyrer-for-utstedelse-av-radiooperatorsertifikat-og-lisenser-til-skipsradio.pdf Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Ttopp Svart 3.November Link til dette innlegget Svart 3.November Tolker jeg det riktig at det blir biligere nå ser jo ut som gebyr blir 200 som er på lik linje med vhf i jakt o.l Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.