chrisrik Startet Søndag 15:49 Link til dette innlegget Startet Søndag 15:49 Sjøfartsdirektoratet overtar radiolisens for VHF fra 1.1.26 Telenor har sluttet å selge/registrere apparater nå, men jeg klarer ikke å finne hvor på Sjøfart man kjøper seg lisens for neste år ? "Erre full stopp"? Noen som vet hvor lenge? Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Chris284 Svart Søndag 16:16 Link til dette innlegget Svart Søndag 16:16 Har du prøvet på kystradio.no Private Vessel License (kystradio.no) Sitér dette innlegget Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop Link to post
chrisrik Svart Søndag 17:12 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Søndag 17:12 Chris284 skrev 55 minutter siden: Har du prøvet på kystradio.no Private Vessel License (kystradio.no) Jupp... Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Pequod Svart Mandag 07:48 Link til dette innlegget Svart Mandag 07:48 Slik jeg forstår det av dette dokumentet så vil vi få tilsendt krav om betaling direkte fra Sjæfartsdirektoratet. https://www.sdir.no/contentassets/868fce9bbe0149728dadfea9462d5a33/forslag-til-forskrift-om-gebyrer-for-utstedelse-av-radiooperatorsertifikat-og-lisenser-til-skipsradio.pdf Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Ttopp Svart Mandag 09:13 Link til dette innlegget Svart Mandag 09:13 Tolker jeg det riktig at det blir biligere nå ser jo ut som gebyr blir 200 som er på lik linje med vhf i jakt o.l Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.