hakonjorg Startet Søndag 22:32 Link til dette innlegget Startet Søndag 22:32 Vet noen hvor jeg kan få tak i nye sikringer til panelet i min 1999 bavaria 34? Ingen av lysene i masten min fungerer og jeg mistenker at disse som ikke vil trykkes inn igjen er grunnen.Bilde av sikring Bilde av panel mvh Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart Søndag 23:58 Link til dette innlegget Svart Søndag 23:58 Her hadde jeg gått for en ombygging, f.eks. til denne typen. Eller hvis du vil ta sjansen på Ali Kanskje kan frontplatene for hver sikring gjenbrukes? Sitér dette innlegget Link to post
hakonjorg Svart Mandag 11:30 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Mandag 11:30 Jeg fant omsider noen som ser riktige ut på RS: https://no.rs-online.com/web/p/thermal-breakers/7288632 Sitér dette innlegget Link to post
Seilars Svart Mandag 11:45 Link til dette innlegget Svart Mandag 11:45 Det ser for meg ut som om det har vært varmt inni den sikringen. Du bør studere de andre sikringene litt nøye, og kjenne etter at alt sitter godt fast av kabelsko. Sitér dette innlegget Link to post
Eclecticon Svart 13 timer siden Link til dette innlegget Svart 13 timer siden Hei! Jeg har akkurat vært på utkikk etter lignende sikrnig til en Bavaria 37 cruser fra 2000, og fant denne siden i Tyskland. Kanskje du finner noe der?: Circuit Breaker for Series 100 Switch Panel from 9,20 € | SVB Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.