Sebbadebba Startet Mandag 17:40 Link til dette innlegget Startet Mandag 17:40 Hei dere, Fått tak i ett undervannshus til den gamle yahmaha motoren min. Selger opplyste at alt er bra, med unntatt noen simmerringer som bør skiftes. Nå til spørsmålet mitt. Hvis jeg vrie på drivakslen, bør da ikke akselen hvor propellen er montert snu seg tilsvarende? Jeg hører også noen ulyder i girkassen når jeg vrie på stanga. Eller ta jeg feil? Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart Mandag 17:44 Link til dette innlegget Svart Mandag 17:44 Du har jo en girspak som beveges opp/ned for fram-fri-revers. Står nok i fri... eller du er blitt lurt Sitér dette innlegget Vaksinehistorie, forelesning om propaganda fra Free University of Toronto (kortversjon 6 min). Brosjyre Barnevaksiner. Link to post
Sebbadebba Svart Mandag 17:45 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Mandag 17:45 Oppfølgingsspørsmål.... dette er bildet av dere hvor vannpumpe huset skal monteres. Men det ser ut at gjengene er hel borte ... da er det vel ødelagt eller? Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart Mandag 17:47 Link til dette innlegget Svart Mandag 17:47 Jeg knakk en gang alle de 4 8mm boltene til vannpumpehuset. Gjenget opp 5 eller 6 mm hull i den delen av bolten som satt fast og det fungerte helt fint. Det er for så vidt ødelagt men der finnes løsninger... Gjenge opp litt større hull eller sette inn en innsats med litt mindre gjenger. Der finnes jo også løse gjengeinnsatser som vil reparere de ødelagte gjengene men ville nok hatt rustfrie gjenger om det finnes. Sitér dette innlegget Vaksinehistorie, forelesning om propaganda fra Free University of Toronto (kortversjon 6 min). Brosjyre Barnevaksiner. Link to post
Sebbadebba Svart Mandag 18:01 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Mandag 18:01 Sebbadebba skrev 19 minutter siden: Er faktisk veldig usikker om det er så lett reparer bar. Gjengene er helt borte i tillegg til at det ser ut som at metallet rundt er deformert ... Hva tenker dere? Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart Mandag 19:06 Link til dette innlegget Svart Mandag 19:06 Håper du ikke har betalt mye for dette!? ser ikke så bra ut. Det har vel blitt byttet ut av en grunn? Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.