Denethon Startet Mandag 21:15 Link til dette innlegget Startet Mandag 21:15 Hei Jeg er i ferd med å kjøpe meg en Yamaha F25GETL utenbordsmotor, samt et Garmin UHD-2 EchoMap 92SV ekkolodd. Jeg leser på nettet at Garminenheten har støtte for å vise data fra motor gjennom NMEA-2000 nettverk, men jeg finner ikke noe informasjon om denne motoren (F25GETL) støtter dette. Jeg ser at 40-hesteren og oppover har støtte, men finner ingenting om 25-hesteren. Sammen med denne motoren kommer jeg også til å installere en Yamaha 6Y8 turteller. Denne har også et slags nettverk ettersom jeg har forstått, men det heter noe annet: Yamaha Digital Network. Det går kanskje å konvertere data fra dette til NMEA-2000? Noen som har erfaring med NMEA-2000 og veit om F25GETL støtter overføring av motordata til Garmin ekkoloddet, eller hvilke enheter/gatewayer/bridger jeg trenger for å få dette til? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.