PaulS Startet Onsdag 20:13 Link til dette innlegget Startet Onsdag 20:13 Vurderer å demontere rorbladet for å få akselen ut litt. Fire steder er det brukt vanlige skruer, men to er av typen på bildene (tatt fra hver side). Noen som vet hvordan man får ut disse? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart Onsdag 20:21 Link til dette innlegget Svart Onsdag 20:21 Hvis du rengjør litt, så ser du kanskje en unbrako? Sitér dette innlegget Link to post
PaulS Svart Onsdag 20:45 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Onsdag 20:45 Hulda skrev 22 minutter siden: Hvis du rengjør litt, så ser du kanskje en unbrako? Takk. Tolket det som en rundt hull, men jeg får jobbe litt med å skrape ut gammelt bunnstoff, så kommer kanskje fasiten frem:) Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart Onsdag 21:57 Link til dette innlegget Svart Onsdag 21:57 Grisepikk kan fungere, men jeg har vel ikke så mye tro å det. Ca diameter på hull? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart igår klokken 09:06 Link til dette innlegget Svart igår klokken 09:06 PaulS skrev for 11 timer siden: Takk. Tolket det som en rundt hull, men jeg får jobbe litt med å skrape ut gammelt bunnstoff, så kommer kanskje fasiten frem:) Sjekk om det er Epoxy under bunnstoffet oppå skruen , viktig å renske rundt bolten og . Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Rune.f Svart 16 timer siden Link til dette innlegget Svart 16 timer siden Ett effektivt triks på skruer som MÅ opp er å bruke ventilslipe pasta...i dette tilfellet gjøres det rent så tas det ventilslipe pasta i hullet før umbrako'n settes inn, pastaen øker grepet med flere 100%, slipper da at verktøyet "glir" å ødelegger skrue, jeg bruker det også på fastnøkkler, kopper å skrujært på kritiske skruer/bolter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.